Hello world!


Cabinet de avocat Alice Strecheanu-Baroul Bucuresti

Avocat in cadrul Baroului Bucuresti ,din anul 2000,avind specializare drept juridic,avocat pledant,consiliez si asist in instanta in spete de drept civil,comercial,familiei,muncii si in cazuri speciale penal.Am avut satisfactii marii din profesia mea,datorita faptului ca sint un avocat serios,perseverent si cu o foarte buna comunicare cu clientii.Ma informez zilnic cu privire la legislatia nou aparuta,pregatesc dosarele clientilor mei inaintea fiecarui termen de judecata si raspund “in direct” intrebarilor cu caracter juridic pe care mi le pun clientii mei.Am satisfactia ca sint pregatita oricind sa dau un raspuns competent oricarei intrebari adresate de catre clientii mei.

Asistenta,consultanta juridica,reprezentare in instanta in:Drept civil ,Drept comercial,dreptul muncii,Drept penal,Infiintari ,preschimbari ,recodificari si alte  mentiuni SRL

TEL;0723231413

FAX:0311032213

Email:antalice2001@yahoo.com

https://avocata.wordpress.com/about/

The URI to TrackBack this entry is: https://avocata.wordpress.com/2008/02/26/hello-world/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Hello,sint noua prin zona,ce-ar fi sa ma incurajati cu niste comentarii???Am nevoie de ajutor sa intru in legatura cu LUMEA!

  3. am facut un credit nevoi personale in martie 2008 pe numele de fata dar in realitate eram casatorita din 2004 dar nu am schimbat buletinul cu numele rezultat din casatorie .in aprilie 2008 am cumparat un apartament in care in actul de vinzare cumparare lam trecut primul pe sot apoi pe mine cu adresa din buletinul de fata si in paranteza casatorita cum ma chema dupa casatorie .nu ne mai intelegem si doresc o lamurire daca bag partaj si depun actele de la banca si cu martori ca banii au fost numai ai mei se ia in calcul adresa de pe buletinul vechi ? sau trebuie sai dau partea lui ? multumesc astept raspunsnicoleta


Lasă un răspuns

