INTREBARI SI RASPUNSURI CEDO


AICI GASITI INTREBARI SI RASUNSURI IN LEGATURA CU CEDO

http://www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/D52F7631-3450-4FAA-94F9-A61EDC1A5BB5/0/ROU_QR.pdf

www.echr.coe.int

The URI to TrackBack this entry is: https://avocata.wordpress.com/2012/03/11/intrebari-si-raspunsuri-cedo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. Buna ziua,

    Numele meu este Daniela Elisabeta Isaksson. Sunt cetatean roman, dar din 2005 traiesc in Suedia. In 2007 am devenit proprietar al unui imobil in urma unei grosolane escrocherii. Am nevoie de ajutor juridic. De ce acte am nevoie sa ma pot adresa la CEDO ? Astept raspuns pe adresa mea de email daniela4423@hotmail.com.

    Va multumesc!

    • Gasiti toate informatiile in sectiunea siteului CEDO.La CEDO puteti merge dupa ce ati terminat judecata la toate instantele romanesti(fond,apel,recurs).Aveti nevoie de toate actele care dovedesc ca aveti dreptate si mai presus de toate hotaririle romanesti pe care le contestati.Succes!

  2. Buna seara …am divortat si am ramas cu un minir de 7 ani ..tatal copilului fiind obligat sa plateasca pensia de intretinere …din momentul in care s-a bagat actiunea de divort si pana la majoratul acesteia.Acesta lucrand in Norvegia cu contract de munca .dar nu vrea sa plateasca pensia din urma si nici ce-a lunara stabilita.de judecatorie..spunandu-mi k Norvegia nu este intrata in UE.si nu-l obliga nimeni sa-mi dea cat ii se cuvine minorei.Ce pot face in cazul acesta?

    • Investiti hotarirea cu formula executorie si mergeti la un executor judecatoresc din circumscriptia unde locuieste actualmente minorul.Acesta va face adresa direct in Norvegia la locul de munca al fostului sot(daca il indicati),putind sa-i popreasca suma respectiva lunar din salariu.

  3. Buna-ziua ,imi cer scuze ca va deranjez vreau sa va intreb, daca ma puteti ajuta ,vreau sa divortez (divort amiabil),avem o fetita minora si sotul meu are dubla cetatenie-romana si moldoveana ,ce se intampla in cazul in care o va scoate din tara sa isi vada bunicii ,ar putea sa nu o mai aduca de acolo? ce trebuie sa fac eu, ca sa fiu sigura ?mentionez ca inca nu am depus actele pentru divort, acum ma informez pentru siguranta noastra.va multumesc anticipat

  4. Doamna avocat asi vrea sa va relatez o chestiuni si apoi asi dori sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac.Viitoarea mea soacra a castigat in instanta ,in speta Tribunalul Mehedinti ,un teren in loclitatea Simian Mehedinti,Pe terenul in cauza se afla primaria localitatii,un stalp al electrica ,mai multe proprietati private ,blocuri de locuinta un drum de acces precum si o firma .In urma obtinerii hotararii judecatoresti,i s-a intocmit un dosar de despagubire ,intrucat pe teren se afla mai multe cladiri de utilitate publica.Mentionez ca hotararea obtinuta este definitiva si irevocabila dar nu este investita cu formula executorie .Hotararea a fost obtinuta in anul 2009 .Dupa cum v-am zis a acceptat sa fie despagubita in schimbul terenului ,insa nici pana astazi nu si -a primit suma cuvenit .Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor a trimis anul trecut un expert agreat ,care a facut evalurea terenului la suma de 38500 de euro pentru 3800 de metri patrati .Toate bune si frumoase am primit expertiza a fost trimisa la Bucuresti autoritatii .De atunci si pana azi am facut cam 2-3 adrese institutieii mai sus mentionate prin care am solicitat un raspuns in vederea primirii despagubirii .Am primit deja 2 raspunsuri de amanare ba pentru iulie anul in curs ,iar la ultima adresa ne au anuntat ca s-a amanat din nou pentru 2013 luna mai ,specificandu-ne ca trebuie refacuta evaluarea terenului la valoarea de azi.Noi nu am cerut decat sa fie primita suma oferita drept despagubire si nu altceva ,desi suma este mica nu am facut nici contestatie la evaluare .Ce ne-ati sfatui s afacem sa capatam mai repede banii .Am putea sa ne adresam CEDO ,in cazul de fata fiindca tergiversarile astea sunt de rea credinta ,statul s-a folosit de acest teren zeci de nai cam 40 acuma nici macar banii pentru despagubire nu i da ,si trimite tot felul de adreseca nu sunt banii si ca guvernul tot aman despagubirile de la an la an.Putem sa ne adresam CEDO ,pentru a putea sa primim banii ca asta dorim cat mai repede ?

  5. Ma simt ca intr-o inchisoare! Autoritatile actioneaza in functie de cati bani scoti din buzunar! Astfel cei care incalca in mod flagrant legea sunt curati, iar eu pentru orice maruntis sunt bombardata cu amenzi, cu usi inchise, cu procese nesfarsite, cu cheltuieli emotionale imense! De ce? Pentru ca nu am bani, nu pot sa ma apar? Pentru ca nu am bani, nu ma aude nimeni? De ce cei care au bani sunt favorizati si se inchid ochii la nelegiuirile lor? Oare este cineva cu adevarat preocupat sa faca dreptate pentru un om simplu, fara influienta si fara bani de spaga, care striga cu disperare si nu-l aude nimeni? Acea persoana sunt eu. Am nevoie de ajutor! Este cineva preocupat si de astfel de oameni?

  6. sunt romanca casatorita cu un italian ,am un baiat de 2 ani ,are buletin italian,as vrea sa ma duc in romania cu el dar sotul meu nu poate sa vina cu noi.pot sa ma duc fara el?pe buletinul baiatului sint scrise numele meu si a sotului.Va multumesc.adresa mea e frosi10@hotmail.it

  7. Buna ziua. Sunt angajat la o firma olandeza care isi desfasoara activitatea in Romania. Am fost angajat ca muncitor necalificat firma a platit ptr un curs de calificare pe care l-am urmat si l-am terminat. Firma este obligata sa-mi schimbe incadrarea conform diplomei si sa-mi mareasca salariul? Unde ma pot adresa instantei din Romania sau la Cedo? Va multumesc anticipat. Astept raspuns pe adresa de email.


Lasă un răspuns

