PROCEDURA CEDO-conditii si desfasurare procedura


44-640x480http://www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/645544D5-06D1-4160-98B2-103A94131F97/0/Chart_RON.pdf

Published in: on Decembrie 10, 2012 at 12:17 PM  Comments (2)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://avocata.wordpress.com/2012/12/10/procedura-cedo-conditii-si-desfasurare-procedura/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. sint invalid de gr.2(doi). am obtinut cetatenia romana in 2001. in 2004 mi-am deschis in republica moldova o mica afacere iar cind sa incep lucrul autoritatile de la chisinau mi-au interzis sa-mi continui activitatea ne avind motivuri sereoase iar in judecata nu s-a prezentat nici unul. spunetimi va rog, inteleg destul de bine ca a trecut prea mult timp de atunci,noua ani,si totusi eu avind la acel moment cetatenie romana in prezent eu am dreptul de a depune o plingere la cedo sau nu. va multumesc.

    • Termenul de a va adresa Cedo este de 6 luni de la ultima cale de atac exercitata de d-voastra in instanta.De obicei 6luni de la recurs.


Lasă un răspuns

